DerKAizeR Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei Jeg bestilte disse platene på Ukens Tilbud hos Komplett.no til 500 kroner. Det stod at disse skulle være Fuji-Dye (FUJIFILM03 ?). Mens de platene jeg har fått er ProdiscF01. Har jeg da fått riktig plater? Eller er det samme ulla? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 FUJIFILM03 produseres i hovedsak av Prodisc (og i mindre grad av ritek også - men tror ikke disse er ute på markedet). Ja jeg har også sett at de har switchet over til ProdiscF01 for mange av de typene som tidligere var FUJIFILM03 - men dette er absolutt IKKE negativt! Hatt langt bedre resultater med ProdiscF01 enn med FUJIFILM03 på de aller fleste brennerene. Så vær fornøyd, du fikk noe som ihvertfall jeg anser som bedre Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Forresten - komplett lyver fremdeles ikke. Kjemikaliene som Prodisc bruker i produksjonen kommer fra Fujifilm. Så FUJI-DYE stemmer fremdeles - selv om mediekoden er ProdiscF01. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Okay! Tusen takk OC-Freak, Flott å høre Da bringer det meg over til et nytt spørsmål; Jeg har Nec nd2500a. Bruker Firmware 1.07, men fikk bare brennehastighet 6.2x. Er det en uoffisiell firmware som kan fikse dette problemet for meg? BTW, Har kun testa med dvd decrypter. Endret 12. desember 2004 av DerKAizeR Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var 6.2 max eller gjennomsnittlig? Hvis det var gjennomsnittlig er det normalt for NEC da denne er relativt treg på 8x. For en full plate bruker NEC brennere litt under 10 minutter på 8x hastighet - så ta tiden neste gang Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tada! Det funka plutselig.. 9 minutter og 25 sekunder. Takk for hjelpen OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå