Bear^ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Aner ikke om noen som har skrevet om dette før, brukte søke funksjonen men der kom det bare opp 1 post, og det var et spørsmål om det kom. Men, uansett, det er et co-op mod under utvikling til Half-Life 2. Mer info her: http://www.svencoop.com/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bra at de fortsetter... Noe jeg syntes var IDIOTISK med HL versjonen av Sveen CO-OP, var at fiendene tålte minst like mye som deg selv. Når du spilte med 3-5 stk, og fiendene var 10, så ble det kjipt da vi etter en time var på akkurat samme sted... Får håpe at Sven-folka har innsett at det er kulere med 100 fiender som ike tåler mye, enn 10 fiender som tåler 200 raketter... Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det var vel opp til mapperne hvor mye hver enkelt skulle tåle. Spørs hvilket map man spiller, og hvor stor player load det er beregnet. Det finnes map hvor man kan sprinte rundt alene og greie det, men da mister man jo litt av sjarmen og Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) [iC,11/12/2004 : 19:53] Noe jeg syntes var IDIOTISK med HL versjonen av Sveen CO-OP, var at fiendene tålte minst like mye som deg selv.Når du spilte med 3-5 stk, og fiendene var 10, så ble det kjipt da vi etter en time var på akkurat samme sted... Får håpe at Sven-folka har innsett at det er kulere med 100 fiender som ike tåler mye, enn 10 fiender som tåler 200 raketter... syns det var litt gøy jeg Litt gøy å dø iblandt i stedet for å runne banen uten å miste helse... Men det er min mening da! jeg spilte alene og klarte alle banene til slutt... satt i et par-tre timer på hvert map da... Endret 12. desember 2004 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
supercub Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Korleis spelar ein Co-op? Er der serverar (slik som CS) du loggar deg på og spelar? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Korleis spelar ein Co-op? Er der serverar (slik som CS) du loggar deg på og spelar? ja. her bare spilt på lan men det er jo det smamme på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå