Yonaz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Jeg har lagt konto på party ticket.net men skjøner ikke åsen jeg får kjøpt billeten? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Vente til kl 1900 i kveld da trekker du kølapp vente til du blir kontakta pr sms eller email da har du 48 timer på deg.. BTW: De kontakter de første i morra (søndag) kl 0700. Noen som må tildlig opp Endret 11. desember 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 ehmm osen får jeg meld meg på kølapp a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bare logg deg inn og du får et kønummer. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Velkommen til PartyTicket. Vi selger tjenester for eventer online, som billetter, gjenstander o.l. Vi tilbyr et enkelt og greit administrasjon grensesnitt for at du skal holde styr på ditt event! Informasjon om billetter til The Gathering 2005! Du finner informasjon om billettene her: For alle spørsmål, gå hit: det er det eneste som står hos meg får ikke noe kø nr? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 På forsiden av The Gathering står det, kikk her for å kjøpe billetter: http://www.partyticket.net/tg05/checkout/ om det faktisk finnes billetter enda er et annet spørsmål.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 På forsiden av The Gathering står det, kikk her for å kjøpe billetter:http://www.partyticket.net/tg05/checkout/ om det faktisk finnes billetter enda er et annet spørsmål.. Ingen biletter er solgt, men over 1600 har fått kønummer, de 800 første er garantert bilet, da det er maks 5 biletter per person. 4000 biletter blir lagt ut i første omgang, de første 400 i køen får anledning til å bestille sine fra klokken 0700 i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå