pbn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Når jeg spiller GTA3 begynner det av og til å hakke. Det varer som oftest et par sekunder. Kanskje også opp til flere minutter. Jeg har prøvd å sette ned grafikken men det virket ikke. Kan det være harddisken er for treg? Div PC spec: Tbird 1400MHz, 512MB DDR Ram, ATi Radeon VIVO 64 DDR. Tror jeg har en quantum fireball, 20GB, 5400 Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Dette er eit stort problem for mange. Men prøv å defragmenter harddisken. Viss det er lenge siden du har gjort det,så kan det vere årsaken. Tru det eller ei.. =) Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei en eller annen! Jeg har en P III ,800Mhz, 384 RDRAM, Geforce 3 Ti 550. Får jeg inn GTA 3 uten hakking? Sliter litt med det. blir ikke jevnt, sånn rart. Er defragmentering løsningen? Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 KjellM har helt rett, det er anbefalt å defragmentere harddisken hvis folk opplever hakking på maskiner som normalt sett skal klare jobben nogenlunde knirkefritt. Din maskin burde ikke ha noe problem med GTA III, Daggy, jeg har nesten samme oppsett mer mer RAM og GF2 GTS og det går ganske greit i 1024x768. Her er et utdrag fra ReadMe.txt som følger med GTA III: "Hard Disk Defrag -- If you are experiencing short, periodic slowdowns whilst driving, Grand Theft Auto III may be having trouble retrieving data at a fast enough rate from your hard disk. It is recommended that you run your systems defragmentation utility regularly to allow optimum speed in the game’s performance." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå