kaiern Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Strålende, mye bedre enn den første fisken. Takk Men jeg tror headeren er for stor, du bør også kanskje bytte foto? Kan jo vurderes Masse fotoer Var der jeg fannt det jeg bruker, ja Ellers meget lekker og gjennomført. Denne blir kjempebra Takk igjen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) *bumpe litt* Kodet versjon: http://kaiern.lokaltog.net Ikke ferdig enda. Tipper jeg blir ferdig i løpet av kvelden Endret 17. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) I tilfelle du ikke er klar over det så går den ikke ned 100% i FF. Men du er jo ikke ferdig enda så. Anyways så likte jeg designet veldig godt edit: Hvis det er meningen at den skal gå ned 100% da Hvis ikke så syntes jeg du bør prøve det Endret 17. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Som tidligere, veldig bra. Men jeg synes at du kan justere høyden litt, det ble litt "komprimert". Ellers er banneret litt for stort, men ellers veldig ryddig, pent og enkelt. Det er bare noen små justeringer til, så er den kjempe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå