Lokaltog Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er enig med folka over her, har bare en ting til å utsette på: ALT for stor letter-spacing i innhold. Tok seg dårlig ut. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Kasta sammen denne nå: http://home.no.net/kaiern04/fisk.gif Bedre? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Er kanskje inne på noe nå, men siden jeg ikke har sett det forrige eksempelet ditt så blir det litt vanskelig å si om det er bedre eller ei. Syns det mangla noe vesentlig på det gråe feltet under menyen. Skal ikke prøve horisontal meny da? Edit* Grats med 1500 inlegg Grats til meg selv med 200 :!: Endret 12. desember 2004 av phanti Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Syns det mangla noe vesentlig på det gråe feltet under menyen. Jobber med saken Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 De der stolpene på siden likte jeg ikke så veldig, kanskje det hadde blitt bedre om du har tatt bort den bllåe/turkise fargen av de Ellers så er det en stilig header, men menyen var kanskje litt kjedelig? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 De der stolpene på siden likte jeg ikke så veldig, kanskje det hadde blitt bedre om du har tatt bort den bllåe/turkise fargen av de http://home.no.net/kaiern04/fisk.gif bedre? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 husker ikke helt hvordan den forrige så ut, men denne var vertfall fin. -en liten "stripe" over headeren kansje? -den svarte borden rundt hover'en kan du ta vekk. -tror hoveren hadde blitt bedre hvis den hadde gått helt ut i kantene på menyboksen. -ikke serlig orginalt egentlig. bildet i headeren var fint men ikke nytt. en farge til noen få steder hadde kansje hjulpet. -det blir vel ikke slik overgang fra headeren og til innholdsfeltet når den blir kodet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) -en liten "stripe" over headeren kansje? hm. -den svarte borden rundt hover'en kan du ta vekk.-tror hoveren hadde blitt bedre hvis den hadde gått helt ut i kantene på menyboksen. Mulig og fullt mulig -ikke serlig orginalt egentlig. bildet i headeren var fint men ikke nytt. en farge til noen få steder hadde kansje hjulpet. Joda, får se om jeg får dytta inn er farge her og der -det blir vel ikke slik overgang fra headeren og til innholdsfeltet når den blir kodet Hæ? Endret 12. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hæ? nå ser det ut som det er en overgang fra innholdsboksen og opp til headeren. men det er kansje bare fordi det er et bilde? uansett blir det bedre med en skarp kant. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 nå ser det ut som det er en overgang fra innholdsboksen og opp til headeren. men det er kansje bare fordi det er et bilde? Å, sånn ja. Det er mulig. uansett blir det bedre med en skarp kant. Mulig, uannsett, kommer oppgradert fisk snart kanskje Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Her er en som er fiksa litt. Hva tror dere? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 syntes den bør fortsette helt opp. men ikke flytt den opp. bare legg på mer hvis du skjønner. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 syntes den bør fortsette helt opp. men ikke flytt den opp. bare legg på mer hvis du skjønner. Jess, jeg skjønner Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Beklager dobbelpost Her er det jeg anser for å være den "endelige fisken" : http://home.no.net/kaiern04/fisk.gif Så, da vil jeg bare vite om det er noe som må/burde fikses før jeg koder den å greier, eller om den ikke er noe å kode i det hele tatt Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det gjennomsiktige feltet i headeren ligger over den høyre borderen. Ellers synes jeg du bør gjøre de turkise fargene litt mørkere. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Det gjennomsiktige feltet i headeren ligger over den høyre borderen. /me drar ferm viskelæret Ellers synes jeg du bør gjøre de turkise fargene litt mørkere. Kan være det er en litt for lys farge, ja Endret 12. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Mye bedre den nye fisken Endret 13. desember 2004 av mads89 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det ble bedre og bedre og bedre Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Takker Godt å høre Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Strålende, mye bedre enn den første fisken. Men jeg tror headeren er for stor, du bør også kanskje bytte foto? Masse fotoer Ellers meget lekker og gjennomført. Denne blir kjempebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå