kaiern Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Fannt ut jeg også skulle lage en blogg ting Mulig den er litt grå? Uannsett, hva synes dere? http://home.no.net/kaiern04 Endret 12. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Synest ikke det var for mye grått. Pen side, men jeg likte ikke menyen. Ikke for å være slem, men jeg synest den ødelag den ellers ganske fine siden. Håper du kan få fikset litt på den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Er ikke kjempe glad i den menyen jeg heller Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Liker ikke at siden ligger til høyre. Det blit ikke noe fint. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Liker ikke at siden ligger til høyre. Det blit ikke noe fint. Synes da at den ligger på midten jeg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Liker ikke at siden ligger til høyre. Det blit ikke noe fint. Synes da at den ligger på midten jeg Det gjør den ikke. I hvert fall ikke i FF. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Liker ikke at siden ligger til høyre. Det blit ikke noe fint. Synes da at den ligger på midten jeg Det gjør den ikke. I hvert fall ikke i FF. Ser på den i FF jeg, ligger på midten Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den ligger mer til høyre, men ikke helt til høyre. Voldsomt irriterende. Ellers syns jeg menyen ødelegger. Er virkelig de feite rammene nødvendige? Og har du prøvd å kjøre headeren helt opp? Var ikke så pent med det gråe feltet helt øverst, IMO. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Den ligger mer til høyre, men ikke helt til høyre. Voldsomt irriterende. Greit, jeg ser det nå Skal fikses! Ellers syns jeg menyen ødelegger. Er virkelig de feite rammene nødvendige? Som jeg sa, er ikke så glad i den menyen, nei. Skal lage knappene noe mindre og penere. Skal prøve i hvertfall Og har du prøvd å kjøre headeren helt opp? Var ikke så pent med det gråe feltet helt øverst, IMO. Skal vurderes Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hmm, dette var litt rar. Men det som muligens kan forbedre siden er å: 1. Midtstill hele siden, det ble veldig rart med at den skal høyrestilles. 2. Siden kunne vært litt mindre komprimert, prøv å strekke siden litt og lag litt luft/mellomrom mellom meny og innhold. 3. Banneret/Headeren er litt for stor og dominerende, og du må på en måte se ned for å kunne se innholdet 4. Navigasjonen er for stor og det så ikke så pent ut. Prøv å ha noe litt penere og samtidig mindre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 At den er høyrestilt hos noen, kommer av at dere antageligvis kjører 1024x768? Kaiern, les denne: http://www.unrealized.org/artikkel/css/midtstilling_i_css/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 1. Midtstill hele siden, det ble veldig rart med at den skal høyrestilles. Skal fikses 3. Banneret/Headeren er litt for stor og dominerende, og du må på en måte se ned for å kunne se innholdet Det kan bli bedre hvis jeg fjerner den gråe feltet på toppen? 4. Navigasjonen er for stor og det så ikke så pent ut. Prøv å ha noe litt penere og samtidig mindre Jobber med saken Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Kaiern, les denne: http://www.unrealized.org/artikkel/css/midtstilling_i_css/ Takk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 At den er høyrestilt hos noen, kommer av at dere antageligvis kjører 1024x768? 1280x1024 @ fullscreen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg kjører 1024x768 ja og den er høyre stilt så da er det nok det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 At den er høyrestilt hos noen, kommer av at dere antageligvis kjører 1024x768? 1280x1024 @ fullscreen. Tingen er at den har en 300px margin fra venstre uansett hvilken oppløsning en kjører, derfor vil den ligge mer mot høyre etter hvilken oppløsning en kjører. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tingen er at den har en 300px margin fra venstre uansett hvilken oppløsning en kjører, derfor vil den ligge mer mot høyre etter hvilken oppløsning en kjører. endelig noen som kjønte det Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde den vært høyrestilt "på ekte", så hadde jeg ikke fått horisontal scroll ihvertfall Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 -syntes det mangler noe som skiller headeren fra det over. -fargen i innholdsfeltet passet ikke særlig bra inn. -bordene rundt menyknappen var for tjukke og hadde feil farge. -fontfargen i menyen passet heller ikke. -du kan egentlig droppe bordene i menyen tror jeg -mouseover bakgrunnsfargen i menyen var for sterk. -mouseover på "les mer" og "kommentarer" mangler. -litt mer mellomrom mellom innleggene? -litt grå ja. -du skal vel oversette add-comment-greiene? -den hvite streken nedi der ble ikke så veldig bra. kansje litt mye ekstra småpirk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 synes det er for mye hvit rundt siden ellers så burde menyen ligge på andre sinden (venstre) ellers så var sindne fin btw bruker FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå