Gå til innhold

3dmark03, normal score?

scarface15

Anbefalte innlegg

tok akkurat 3dmark03, og for å si det rett ut.. det brakte tilbake minner fra da jeg prøvde å spille doom3 på høy grafikk med et fx5200... :p

jeg fikk 3118 med et gainward geforce 6800LE @ 12 pipes, 6 shaders.. uklocket..

amd xp3000+

512 mb ram

abit nf7 s v2.0

normal score?

på den første cpu testen fikk jeg nesten bare 0 fps. :cry: . er det normalt?

EDIT!!!!!!

MENTE 3DMARK05 :blush:

fikk 3203 med 346/804 og 12 pipes, 6 shaders!!

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virker normalt, litt i underkanten kanskje, får dobbelt så mye med maskinen min. Er ikke sikker på 6800LE kortet jeg... koster halvparten, og yter deretter kanskje...

edit: hehe, du mente 3DMark03 ja. Da har du en latterlig liten score, burde vel få ca. 7000-9000 poeng...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
men er 3200 i underkant av normalt med geforce 6800LE @ 12 pipes, 6 shaders...

346/804

amd xp 3000+ (uklocka)

512mb ram (pc2700, infineon)

var det ikke det jeg sa i første posten da? mener da det ;) 9201 i 3DMark03 er iallefall ganske bra! Samme som jeg fikk før jeg moddet og klokket kortet mitt.

Lenke til kommentar
jeg har ikke klokka prossessoren ennå da... og så har jeg bare 512mb ram (ikke at det har så særlig mye å si akkurat)

sparer til r500 brikka :D kjøper ny data når den kommer ut (visstnok 4x ati x800xt i ytelse :love: )

Trodde R500 var til XBOX jeg? Er det ikke R520 som kommer til PC?

Lenke til kommentar
sparer til r500 brikka :D kjøper ny data når den kommer ut (visstnok 4x ati x800xt i ytelse :love: )

Du har planer om å kjøpe en XBoX 2 og lodde løs R500? :!:

Jeg for min del har lyst på R520, så slipper jeg problemet med å finne et PCB kort som har ledig slot/socket for R500 :thumbup:

Men, jeg tviler litt på de ryktene om 4XR420 hastigheter...

Lenke til kommentar
med så høy score i 03, ville jeg ikke brydd meg om 05, har du prøvd med spill? funker det fint i spill, er det heller ingen grunn til å bekymre seg...

Har han ikke prøvd med spill, trenger han heller ikke bekymre seg, for da har han nok ikke behov for ytelse uansett... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...