Juleniss1 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Så akkurat dette: http://www.imdb.com/title/tt0425638/ Litt morsomt at den kom nå, dessverre er det nok ikke noe å skryte av. Skulle gjerne sett at Spielberg sin var mer som boka. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vel, penger er ikke alt. *host* Waterworld *host* Waterworld eide. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Gleder meg selvfølgelig til å se denne, men jeg vet ikke om det blir årets film? En film jeg kanskje gleder meg enda mer til er The hitchhiker´s guide to the galaxy Trailer kan du se her! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Gleder meg selvfølgelig til å se denne, men jeg vet ikke om det blir årets film? En film jeg kanskje gleder meg enda mer til er The hitchhiker´s guide to the galaxy Trailer kan du se her! Gleder meg sinnsykt mye til begge to Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vel, penger er ikke alt. *host* Waterworld *host* Waterworld eide. Herregud.. hadde faktisk glemt hele Waterworld.. Den var så dårlig at det var litt trist. Jeg kan ikke skjønne at de klarte å gjøre en slik film så dyr. Når jeg var i Universal Studios for endel år siden hadde de skrapt sammen endel av kulissene og kjørte et sånt waterworld show.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 så trailerne... så fet ut, selv om trailerne viste veldig lite av filmen... synd. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette er den beste traileren: http://www2.filmweb.no/trailer/article.jht...%2Fpkpjqmc3.mov Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har noen hørt Jeff Waynes musical version of The War of the Worlds? Et genialt mesterverk! Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vel, penger er ikke alt. *host* Waterworld *host* Waterworld eide. Herregud.. hadde faktisk glemt hele Waterworld.. Den var så dårlig at det var litt trist. Jeg kan ikke skjønne at de klarte å gjøre en slik film så dyr. Når jeg var i Universal Studios for endel år siden hadde de skrapt sammen endel av kulissene og kjørte et sånt waterworld show.. Er nok redd at de kjører det showet enda. Var der i sommer og da holdt de på fortsatt. Jeg giddet ikke å se det, men foreldrene mine var der og fikk opplevd det. De syntes det var spennende, men tror ikke de visste hva det var basert på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har noen hørt Jeff Waynes musical version of The War of the Worlds? Et genialt mesterverk! Det har jeg, og det er så absolutt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har noen hørt Jeff Waynes musical version of The War of the Worlds? Et genialt mesterverk! Jada. Noe som forøvrig ble nevnt tidligere i denne tråden: Har du hørt Jeff Wayne - War of the Worlds? Fantastisk tema-album som forteller hele historien akkompagnert av progrock og lydeffekter. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har noen hørt Jeff Waynes musical version of The War of the Worlds? Et genialt mesterverk! Jada. Noe som forøvrig ble nevnt tidligere i denne tråden: Har du hørt Jeff Wayne - War of the Worlds? Fantastisk tema-album som forteller hele historien akkompagnert av progrock og lydeffekter. Jada! Men jeg synes det er så bra at det var verdt å nevne en gang til! Desuuten fikk jeg ikke noe fornuftig ut av den linken.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, det har vært litt omrokering der. Her er den riktige adressen til Jeff Wayne - War of the worlds Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) denne filmen skal vel bli den dyreste filmen ever? tror jeg hørte noe om 2 milliarder eller noe sånn Endret 14. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 2 milliarder Den ser jo grei ut den, må nok se den. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Ut fra det lille jeg så på traileren, ser det ut som enda en overprodusert film. Håper ikke handlingen drukner helt i fx. Gamle Spielberg filmer hadde en herlig atmosfære, men det er over 20 år siden den forsvant.......... Endret 23. april 2005 av UAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå