Gå til innhold

War of the Worlds - År 2005s store film?

OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, penger er ikke alt. *host* Waterworld *host*

Waterworld eide.

Herregud.. hadde faktisk glemt hele Waterworld.. Den var så dårlig at det var litt trist. Jeg kan ikke skjønne at de klarte å gjøre en slik film så dyr. Når jeg var i Universal Studios for endel år siden hadde de skrapt sammen endel av kulissene og kjørte et sånt waterworld show..

Lenke til kommentar
Vel, penger er ikke alt. *host* Waterworld *host*

Waterworld eide.

Herregud.. hadde faktisk glemt hele Waterworld.. Den var så dårlig at det var litt trist. Jeg kan ikke skjønne at de klarte å gjøre en slik film så dyr. Når jeg var i Universal Studios for endel år siden hadde de skrapt sammen endel av kulissene og kjørte et sånt waterworld show..

Er nok redd at de kjører det showet enda. Var der i sommer og da holdt de på fortsatt.

Jeg giddet ikke å se det, men foreldrene mine var der og fikk opplevd det. De syntes det var spennende, men tror ikke de visste hva det var basert på.

Lenke til kommentar
Har noen hørt Jeff Waynes musical version of The War of the Worlds? Et genialt mesterverk!

Jada.

Noe som forøvrig ble nevnt tidligere i denne tråden:

Har du hørt Jeff Wayne - War of the Worlds? Fantastisk tema-album som forteller hele historien akkompagnert av progrock og lydeffekter.

Jada! Men jeg synes det er så bra at det var verdt å nevne en gang til! Desuuten fikk jeg ikke noe fornuftig ut av den linken..

Lenke til kommentar

Ut fra det lille jeg så på traileren, ser det ut som enda en overprodusert film. Håper ikke handlingen drukner helt i fx. Gamle Spielberg filmer hadde en herlig atmosfære, men det er over 20 år siden den forsvant..........

Endret av UAM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...