orjan_boe Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Er det noen av dere på dette forumet som har prøvd noen av disse spillene i win 2000. Fungerer det greit. Hos meg fungerer det ikke særlig bra.Når jeg skal begynne å spille kamp i nhl 2002 flikker skjermen og jeg ser detaljer som egentlig ikke skulle vert der. Utrolig irreterende. I mAx Payne blir jeg hevet ut under loadinga av level 1 Ørjan Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Patch MaxPayne... Lyd funker ikke så bra under Win2k... Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Max Payne virker perfekt hos meg! (Win 2000 SP2). Utrolig hvor bra Max Smerte kjører med et gammelt 8mb grafikkort! (men Max Smerte blir litt kjedelig i lengden da) Joachim Lenke til kommentar
orjan_boe Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Nå fungerer både nhl 2002 og Max Payne. Det jeg måttet gjøre var å legge inn servicepakke 2 for windows 2000. Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå