Gå til innhold

En tråd om japanske skrekkfilmer

Clavain

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Ichi the killer på play.com ikke er uncut, men på dvdboxoffice.com har de to stykker hvor den ene heter "(R-Rated)" og den andre heter "(Unrated)". Hvilken av disse er den såkalte "uncut"? Tidsforskjellen er på ett minutt og bildene er helt like..

Unrated er uncut versjonen.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Betyr ikke egentlig "Curse" og "Grudge" det samme? Eller er jeg helt på jordet  :blush: ?

Joda! Blir iaffal det på norsk. Forbannelse!

BTW: The Eye er kinesisk å er noe av det skumleste jevelskap jeg noen gang har sett! Har ennå traumer fra den filmen!! Skumlere en den sjette sans!

Tråden er vekket til live igjen ser jeg! :yes:

til info:

curse=forbannelse

grudge=nag

Battle royale er en bra film, men ikke skrekk (med mindre du ikke tåler blod :D ).

Lenke til kommentar
Batoru rowaiaru -AKA- Battle Royal

Har hørt en del om denne filmen. Skal visstnok handle om noen skoleelever

som bor ute på en øy. Og eneste veien bort fra øya er å drepe de andre elevene.

Nå sier jeg bare det jeg tror. Står mer i summaryen.

Summary

Jeg husker jeg så den da jeg gikk i niende klasse. Det var den første ekstreme japanske filmen jeg har sett. Det handler om at samfunnet har kolapset og elever boikotter skolen, foreldre tør ikke stå opp mot dette ''opprøret''. Derfor iverksetter staten et ''spill'' som skal skremme samfunnet tilbake til orden og orden....

Se filmen!!! :yes: !! Selv om filmmessig er den ikke veldig bra :ermm: .

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Er ikke audition litt..... syk..?

Har bare hørt at det er en gal kjerring som kutter av ben og armer på menn og har de som kjæledyr...

Uansett... har ekstremt lyst til å se DarkWater, noen som kan si hva som skjer i den.. bare en rask oppsummering

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er ikke audition litt..... syk..?

Har bare hørt at det er en gal kjerring som kutter av ben og armer på menn og har de som kjæledyr...

Uansett... har ekstremt lyst til å se DarkWater, noen som kan si hva som skjer i den.. bare en rask oppsummering

I de fleste deler av forumet er det Google som gjelder, men her er det IMDb ffs!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...