Galandrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Min morfar har en ekstern Maxtor 160GB disk. Han bruker kun disken til backup, og dermed blir denne funksjonen viktig. Disken tar fullstendig backup av pc'en ved bruk av OneTouch backup systemet. Dette tar lang tid, og han lurer derfor på om det er mulig å stille inn funksjonen til kun å laste ned nyopprettede/redigerte filer av nyere dato enn den forrige backupen. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er vel ute etter en funksjon som kalles inkrementell backup. Jeg kjenner ikke til denne disken og om funksjonene styres i programvare eller på selve disken, men et alternativ er å bruke et enkelt backup-program til å gjøre dette. Handy Backup er et eksempel på et slik. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke Maxtor programmet selv, mulig det er en innstilling om hvordan programmet skal reagere mht backup Selv bruger jeg SyncBack som er freeware. Men Maxtor burde ha samme mulighet, ikke? Uansett, etter alt jeg har lest om Maxtor sine eksterne disker, vet jeg ikke om det er det som kalles backup media...held & lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå