Snake Eater Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hei, hva er det beste overklockingsprogrammet til mitt Geforce Ti 4200 64MB. Er det Rivatuner eller Powerstrip, eller finnes det noe bedre? Endret 11. desember 2004 av Snake Eater Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ingen overklokkingsprogrammer er bedre en andre til å klokke. du kommer akuratt like langt med rivatuner som du gjør med powerstrip. liker powerstrip best selv. for det har mange andre justeingsmuligheter også Endret 11. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Liker rivatuner best,, ingen betaling eller noe slikt + at det er såre enkelt! Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hva er det jeg bør stille inn på, skrudde opp clocke frekvens og minne frekvens. Men jeg merket ingen stor forandring. Synes i hvertfall BFV fungerte dårligere. Noen ideer. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Overklokking av skjermkort er som regel litt oppskrytt. Når du klokker opp et skjermkort så er det ikke dramatiske endringer. Men når du klokker så klokker du først 10-15 MHz (både minne og GPU) og tester i 3Dmark. Deretter klokker du litt om gangen og tester i 3Dmark helt til poengsummen blir lavere. Da har du tyna mest mulig ut av kortet. (PS! Du burde restarte etter du har kjørt 3Dmark hver gang) Endret 11. desember 2004 av pcmannen Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Takk for tipset, dette må jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå