madman14 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei... lurer på hvilken vei som er oppe og nede på denne psu`n? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=112086&cks=PRL noe sier meg at vifta skal vende ned mot cpu`n og ikke opp i toppen av kabinettet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan monteres begge veier alt etter hvor den er plassetr i kabinettet ,men står den i toppen skal nok vifta være ned ja . Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Joda, vifte mot cpu er vel tommelfingerregelen Men kjøp heller ett annet psu, q-tec stå ikke for kvalitet akkurat. Kjøp istedet Fortron Source på Komplett, mye mer for penga. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Spørs jo litt da selvfølgelig. som i mitt kabinett der jeg har hull med filter over psu er det jo greit at den blåser lufta ut isteden. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 har den PSU'en...! viftene i den er ubrukelige, og den yter dårlig! derfor har jeg nå F/S! Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ja, synd å si det, men hold deg unna denne. Har hatt en selv, bråker som et Wideroe-fly, og tok kvelden etter etpar måneder....gadd ikke få en erstatning engang. Kjøpte F/S jeg også.... Endret 11. desember 2004 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå