Gå til innhold

PC, til 60 000!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SLI hovedkort

A64 FX55

2x GF 6800 Ultra

2 GB RAM

2x Nec 2180UX

Masse diskplass

Voila.

Edit: Hvis du var seriøst med denne tråden, så må jeg nesten legge til at det er fryktelig idiotisk, sånn rent økonomisk sett, å legge ut 60 lapper på en PC.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Ytelsemessig så når du toppen ved en pc til 20-30k, kaster man inn et 4 phase kjølesystem så er man ca oppe i 60k til 100k og med kanskje 25-40% mer ytelse.

Men i og med at du ikke skriver hva du skal bruke pcen til så trenger du neppe store saken, en PS2 passer sikkert dine behov.

Lenke til kommentar

Hvis du absolutt skal bruke opp pengene bruk 25k på pc, og gi resten til Røde Kors. Sikkert noen som trenger de penga mer enn deg og pcen din.

60000 på pc er helt idiotisk med mindre du jobber i forskning e.l. :thumbdown:

PS. Det finnes forresten maler om utforming av slike tråder. Les de! Hva skal du bruke pcen til, noen spes. krav etc.

PPS. Gode venner kan skaffes billig. Stikk på byen, bli med en klubb eller noe sånt. Se event. "noen som passer for meg"-spalta i en avis. Nå i jula er det dessuten mange ensomme som trenger omtanke, kontakt Røde Kors, Kirkens Nødhjelp e.l.

Bruke 60 000 på seg sjøl er dårlig juleånd!

Lenke til kommentar
idiotiske innlegg....

"Hei, jeg skal ha PC til 100 000, hva skal jeg velge? Hilsen Petter 14"

Bare å gå inn på Komplett og fylle handlekurven med det dyrest du finner, hvis det er reelt og du kun skal ha det dyreste...

Godt svar. Det her hele tiden noen som tror at det beste alltid blir det beste, men sånn er det jo ikke. Det er sammensetningen som teller. Hvis jeg skulle bruke noe over 30 lapper på en PC, så ville nok halvparten være en sinnsyk bra skjerm... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...