div_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hallåis, Her et problem der bildet detter ut. Hele systemlinja og hele greia, deretter kommer den opp igjen "som om jeg nettop restartet". Kjører programmer feks Dc++ så blir ikke avbrytt..men alle ikoner og systemlinje forsvinner,det er såååå irriterende om det skjer. Som oftest skjer det i forbindelse med at jeg går i Explorer eller skal se info ang en fil, men det er ikke hele veien. Så forsvinner alt på skjermen og jeg må vente til linja og ikoner kommer opp i (Det er IKKE blåskjerm involvert) Bekymerer meg litt over hva det kan være..maskin har ok specs xp2500+ 1gig pc3200ram (twinmos) ati 9600 128mb ddr gpu 120gig seagate disk som fikk gode omtaler når den kom i 2002 60gig ibm deskstar som fikk gode omtaler når den kom i 2001(var vel Xp serien) (Vet deskstar har en del "screwed" opp disker" men denne har funka hele veien, vet ikke om den er i "feiltema" modellene heller) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Det kommer av at explorer.exe lukker seg av en eller annen grunn. Søk på maskinen etter spyware/virus/ormer osv. Anbefaler Adaware og Spybot. edit: Gjerne også oppdatere Windows. Endret 11. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Vel, har spybot,adware og norton...finner ingenting. Fritt for virus....oppdatert til siste oppdatering(alle 3 program) Windows er også oppdatert, utenom SP2, ellers er det så oppdatert som den kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå