RolloThomasi Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kjøpte en SE K700i over disk i dag, og til min store overraskelse fulgte det ikke med sånn ting til radioen. Har jeg forstått testen her på amobil riktig var dette noe som skulle følge med? Når jeg spurte selger om dette fikk jeg bare et kontant nei... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det skal følge med ja Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ja det skal følge med, ligger i en liten pose under tlf.. Selger tar HELT klart feil. Hvor kjøpte du den? Trykkleif edit Endret 11. desember 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 La oss se hva det står på kvitteringa her... Teleshopnormc e.l. I Sannergata ved grunerløkka, oslo. Det var det jeg mente ja, at jeg skulle ha det. Hva skal da til for å overbevise selgern om at jeg har rett? Lenke til kommentar
nxm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 I pakken med telefonen skal det også ligge en liste over pakkens innhold. Mulig det står i bruksanvisningen (husker ikke helt hvor jeg fant det), men se om du finner noe sånt. Så ser du hva pakken skulle inneholde, finnes ikke alt utstyret i pakken går du tilbake til butikken å sier at "pakken som telefonen min lå i, var ikke komplett!". Eller noe i den duren.. Er ganske vanlig at det er sånne lister, så er overrasket om det ikke finnes en sånn liste i manualen eller i et annet hefte som ligger i esken. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 det var det første jeg tenkte på, at nå skulle jeg bare dra frem den lista og vise dem, men har ennå ikke funnet noe altså... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det var det jeg mente ja, at jeg skulle ha det. Hva skal da til for å overbevise selgern om at jeg har rett? Sjekk PM, har sendt deg noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå