Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hei jeg har sånn grense på bankortet mitt slik at jeg kan ta ut 3000 i uka ( ) kan jeg da bruke kortet etter jeg har tadd ut 3000? f.eks. betale ut mobilen min som ligger på posten? er det isåfall noen grense for hvor mye jeg kan ta ut etter grensa er nådd? føler meg jævli domm nå men må nesten bare spørre, har mobiln min på posten og vil ha den ut før ny uke starter Endret 11. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Magnus88 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Grensen for øvre uttaksgrende gjelder kun i minibank og ikke i bankterminaler... Så det burde gå fint på posten Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Grensen for øvre uttaksgrende gjelder kun i minibank og ikke i bankterminaler...Så det burde gå fint på posten OK tuuuuuuuuusen takk da blir det sx1 imorgen da Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jøss så mange rare poster det dukker opp her i disse dager. Blitt forbrukerservice forum dette Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jøss så mange rare poster det dukker opp her i disse dager. Blitt forbrukerservice forum dette hehe joda men tenkte at dette var den eneste plassen og spørre så mange snille og hjelpsomme hær jo Endret 11. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jøss så mange rare poster det dukker opp her i disse dager. Blitt forbrukerservice forum dette hehe joda men tenkte at dette var den eneste plassen og spørre så mange snille og hjelpsomme hær jo Det er vi vettu Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 grensen er vel 5000 over terminal? (er jo så klart avhengig av bankkort, men regner med at du har intro eller noe) Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 grensen er vel 5000 over terminal? (er jo så klart avhengig av bankkort, men regner med at du har intro eller noe) Har hmm, *skjekker* visa electron Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Big-Boy har visa electron, hvor stor er du? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Big-Boy har visa electron, hvor stor er du? Snart 17, men 16 for øyblikket, hvordan det? eller mener du størrelse? Endret 11. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvor mye skal du betale for SX1 da? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvor mye skal du betale for SX1 da? 1750,- Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jøss så mange rare poster det dukker opp her i disse dager. Blitt forbrukerservice forum dette hehe joda men tenkte at dette var den eneste plassen og spørre så mange snille og hjelpsomme hær jo Seff, det er jo bare hyggelig å hjelpe. Samme hva det er. Ellers ville jeg nok ikke vært her. Snart 17, men 16 for øyblikket, hvordan det? eller mener du størrelse? Han siktet nok til at du kaller deg Big-Boy når du åpenbart er under 18 (Visa Elektron = "ungdoms"visa ) Lenke til kommentar
undrende Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 grensen er vel 5000 over terminal? (er jo så klart avhengig av bankkort, men regner med at du har intro eller noe) Det ligger en grense i kortet, i alle fall på Visa Electron. Er usikker på hva den er, men 5000 høres fornuftig ut. På vanlige Visa-kort mener jeg å huske grensen settes av brukerstedet. Og da mye høyere. 40' eller 50' vet jeg endel butikker har hatt. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 grensen er vel 5000 over terminal? (er jo så klart avhengig av bankkort, men regner med at du har intro eller noe) Det ligger en grense i kortet, i alle fall på Visa Electron. Er usikker på hva den er, men 5000 høres fornuftig ut. På vanlige Visa-kort mener jeg å huske grensen settes av brukerstedet. Og da mye høyere. 40' eller 50' vet jeg endel butikker har hatt. ok, dette virker låvende skal teste det ut om, 11timer og 5minutter Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 funka ikke og betale i kort terminal men jeg "lurte" banken tok bare ut 1000kr rett etter hverandre slik at den ikke rakk og oppdatere, så nå sitter jeg med pakken i handa og er på vei til og åpne den sx1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå