Blacksheep Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg tenkte jeg skulle investere i et noen skikkelige hodetelefoner i julegave til meg selv, har igrunn i lang tid vurdert nye hodetelefoner, de jeg har i dag er Philips HP910. De er forsåvidt ikke noe dårlige men jeg har ønsket noe "bedre" da jeg bruker hodetelefoner mye. Tenkte jeg skulle legge meg på rundt 2000,- helst litt under. Jeg bruker hodetelefoner til alt, musikk, film, spill osv. Om jeg må/bør gå for lukket eller open hodetelefon spiller ikke noen rolle for meg, det får lydkvaliteten avgjøre om dere skjønner. Men jeg har forstått det slik at åpen er å foretrekke mtp lydkvaliteten i seg selv, stemmer det? Når det gjelder kraft nok til å drive hodetelefonene vil de være tilkoblet både forsterker og PC. PC benytter Audigy Platinum EX en ekstern boks for lyd, jeg vet ikke om denne har mere kraft til å drive tunge hodetelefoner enn lydkortet i seg selv? Tips mottas med takk. Endret 11. desember 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Sjekk: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=335890 DJButikken kan anbefales når det gjelder høykvalitets lydprodukter. Endret 13. desember 2004 av Rolf_OLE Lenke til kommentar
Joi Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sennheiser HD580 HD600 HD650 ... alt ettersom hva lommebken tillater. Da får du toppen av kransekaka Lenke til kommentar
Helsvett Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Alle de nevnte Sennheiser HD headsettene er meget bra, men sjekk også HD 595, dette er meget bra kvalitet og til et utrolig hyggelig pris/kvalitetsforhold. Sjekk priser og prospekter på www.hpx.no Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Alle de nevnte Sennheiser HD headsettene er meget bra, men sjekk også HD 595, dette er meget bra kvalitet og til et utrolig hyggelig pris/kvalitetsforhold. Sjekk priser og prospekter på www.hpx.no HD 595 er også en god del lettere å drive enn resten av HD 6xx familien. Sitter med et par HD580 rett i et Audigy 2 kort nå, og de spiller langt fra sitt fulle potensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå