Gå til innhold

Dell sine delepriser

Anbefalte innlegg

Det er selvsagt ikke det samme å oppgrade en laptop som en stasjonær. På enkelte merker er det bortimot umulig (HP, Compaq) mens på maskiner som feks Aopen 1557 og Dell Inspiron 8600 kan du oppgradere i langt større grad.

Det går fint an å oppgradere CPU eller GPU (i noen grad)

Er litt interessert i hvordan man kan oppgraderere GPU på en bærbar ?

Er jo ikke mulig å sette inn noe tilleggskort for dette eller ?

Er det snakk om spesialløsninger fra den enkelte produsent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt interessert i hvordan man kan oppgraderere GPU på en bærbar ?

Er jo ikke mulig å sette inn noe tilleggskort for dette eller ?

Er det snakk om spesialløsninger fra den enkelte produsent.

Når jeg sa GPU mente jeg selvsagt skjermkortet (GPU er grafikkprossesoren) bar så det er klart.

Du skrur ut det som står der og setter inn et nytt? ;)

Det som er viktig da er selvsagt at det passer derosm du ikke vil bygge om halve maskinen. På Notebook forums finnes mye nyttig info. Her finnes spesifikk Dell info.

Baywolf har en detaljert guide med bilder på 9600 pro her.

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar
Når jeg sa GPU mente jeg selvsagt skjermkortet (GPU er grafikkprossesoren) bar så det er klart.

Du skrur ut det som står der og setter inn et nytt? ;)

Det som er viktig da er selvsagt at det passer derosm du ikke vil bygge om halve maskinen. På Notebook forums finnes mye nyttig info. Her finnes spesifikk Dell info.

Baywolf har en detaljert guide med bilder på 9600 pro her.

Ok. forstår at det er snakk om spesialløsninger der du er helt i produsenten (av den bærbare) sin vold både hva gjelder tilgjengelighet og pris. Det er ikke snakk om generelle løsninger der du kan shoppe rundt.

Endret av six
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

ja fatter ikke at dem kan reklamere med å legge til deler til flere 1000 lapper med de prisene. Markedsføringsloven burde gripe inn her.

Kan det virkelig være lov å si at du "sparer" tusenvis av kroner på de ekstradelene som normalt koster under halvparten de fleste andre plasser.

Har dem virkelig belegg for å si at du sparer 900 kr ved å legge i 512 mb ram i steden for 256 når prisforskjellen normalt er ca 350 kr. Og hvordan kan dem ta 844,- i frakt av 1 stk pc. 3stk Norgespakke koster max 500,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...