erlend øye Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 microplex.no kanskje? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det følger med i boxed versjonen. Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 microplex.no kanskje? Nei, har sjekket der. Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Det følger med i boxed versjonen. Er dette bare noe du tror eller vet du faktisk at det følger med ? Jeg fant nemlig ikke noe casebadge i esken. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det følger med i boxed versjonen. Er dette bare noe du tror eller vet du faktisk at det følger med ? Jeg fant nemlig ikke noe casebadge i esken. Jeg VET det følger med boxed. Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Pardon me, synes bare det var snodig at jeg ikke fant noen. Den lille jævelen hadde lurt seg innunder en kant i pappesken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå