above Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Jeg har tenkt å sette opp et phpBB forum og kjøre det med Appserv. Jeg har lastet ned phpBb forumet, men vet ikke hvor jeg skal legge alle filene i Appsev. Er det noen som kan hjelpe meg og komme med noe tips? Takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Jeg har tenkt å sette opp et phpBB forum og kjøre det med Appserv. Jeg har lastet ned phpBb forumet, men vet ikke hvor jeg skal legge alle filene i Appsev. Er det noen som kan hjelpe meg og komme med noe tips? Takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu du skal legge dem i web-katalogen for apache. Hos meg heter mappa www, Lenke til kommentar
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Jeg har tenkt å sette opp et phpBB forum og kjøre det med Appserv. Jeg har lastet ned phpBb forumet, men vet ikke hvor jeg skal legge alle filene i Appsev. Er det noen som kan hjelpe meg og komme med noe tips? Takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu du skal legge dem i web-katalogen for apache. Hos meg heter mappa www, Takker.. Men skal jeg legge dem rett inn i "www" eller hva? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Jeg har tenkt å sette opp et phpBB forum og kjøre det med Appserv. Jeg har lastet ned phpBb forumet, men vet ikke hvor jeg skal legge alle filene i Appsev. Er det noen som kan hjelpe meg og komme med noe tips? Takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Legg inne denne Denne Det er en phpBB addon til appserv. Da burde alt være greit. Lenke til kommentar
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fikk det til Men når jeg skal installere forumet kommer denne beskjeden opp: The PHP configuration on your server doesn't support the database type that you chose Hva kan database navnet være??? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fikk det til Men når jeg skal installere forumet kommer denne beskjeden opp: The PHP configuration on your server doesn't support the database type that you chose Hva kan database navnet være??? Tusen takk for all hjelp! Bump.. Lenke til kommentar
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg ser at jeg har lagd en database i Mysql som heter phpbb.. Jeg skriver inn dette navnet i "Database name" men ikke faen om det heller vil fungere Noen som har gjort dette før som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå