sablabra Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei. Jeg har koblet xboxen min til forsterkeren med surround. Men med de originale kablene som følger med xbox, så får men vel ikke surround lyd?? Så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg en sånn kabelpakke som heter Xbox Digital AV Kabel Pack. Vil denne fungere? Også vil bildet bli bedre? Takker på forhånd for alle gode svar Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du må først sjekke hvilke innganger du har på forsterkeren din( optsik eller coaxial) . Det finnes kabler med både optisk eller coaxial utgang. ( jeg dreit i å kjøpe kabel, og loddet inn en digital lydutgang(coax) i boxen istedenfor). Uten digital lyd ut får du bare dolby prologic surround, Dolby Digital surround er mye mye mye fetere på spill som støtter det. Så skaff deg kabel hvis forsterkeren din støtter DOLBY DIGITAL/DTS . Du vil også få bedre bilde(ikke all verdens forskjell) hvis tv'en din støtter RGB signal. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror den skal støtte det. Det blir i hvert fall surround lyd når jeg spiller av film med dvd-spilleren. Hvordan vet jeg om jeg har optisk eller coaxial inngang?? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tror den skal støtte det. Det blir i hvert fall surround lyd når jeg spiller av film med dvd-spilleren. Hvordan vet jeg om jeg har optisk eller coaxial inngang?? Du ser på baksiden av surround-receiveren hvilken inngang du har - optisk eller coaxial. De fleste receivere av nyere dato har begge deler. Den kabelen du referer til har optisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå