MrLee Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg er på utkikk etter en rød Kill Bill Vol. 2 plakat av "the bride" i kjolen. Er det noen som veit om det er mulig å få tak i en plakat ala. slik DVD coveret ser ut? Jeg har til nå bare funnet dette, som i og for seg er bra, men jeg ville likt å hatt rødere(Fin kontrast til det gule på Kill Bill vol. 1 plakaten jeg skal kjøpe.) Jeg tror problemet er at DVD coveret her i landet er regionalt (kanskje også nasjonalt), så det samsvarer ikke med plakater ute i den vide verden? noen som veit noe, eller må jeg bite i det sure eplet og kjøpe denne? Endret 13. desember 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Var det noe sånt du tenkte på? Kun 60kr http://www.poster-paradise.com/system/webs...5&session=67072 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) nei, hvis det bare hadde vært så lett jeg tenkte nesten samme motiv som det bildet jeg posta, bare rødere, som DVD coveret på kill bill 2 her i landet..hvis du har sett det... edit: DER fant jeg det... Endret 11. desember 2004 av MrLee Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Her er den du er ute etter. Men minuset er at den må bestilles fra utlandet. Kill Bill 2 - Bride Poster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 nei. det er jo den samme som jeg posta bilde av først i tråden... uansett, jeg fant ut at det coveret er ett regionalt skandinavisk cover på DVD'en...derfor vanskelig å finne det som plakat... måtte bite i det sure eplet og kjøpe standarden... :/ Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nei. det er jo den samme som jeg posta bilde av først i tråden... uansett, jeg fant ut at det coveret er ett regionalt skandinavisk cover på DVD'en...derfor vanskelig å finne det som plakat... måtte bite i det sure eplet og kjøpe standarden... :/ Syntes standarden var finere jeg god fornøyelse Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 joda, fin den og...jeg tenkte bare at den røde ville passe bra med det gule på den andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå