Journeyer Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 På Clas Ohlson selges PS til PC USB adaptere for kr. 189,- (dette er 60 spenn billigere enn fra psxmod) oppdaget jeg til min store glede idag. :smile: Funker som bare pokker gjør den også. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har selv 2 av disse på min PC, kjører Tekken 3 med PSX-emulator helt fint. Eneste som er litt synd er at Duak Shock-funksjonen ikke fungerer med disse adapterne mot denne emulatoren (ePSXe). Testet med Freespace 2, og der fungerte force feedback'en glimrende. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hva **** er en ps til pc usb.... ting.... hva er den god for .... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Er det adapter til å bruke PSX enheter på pc? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Stemmer. Har du et par Playststion (2) (Dual Shock) kontrollere liggende og slenge (jeg hadde 4 utenom PS2en), så er en slik adapter akkurat det man trenger for å bruke kontrolleren mot PC..! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kan kontrollerne brukes til pc-spill da? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Jada... aldeles utmerket, tross alt finner man ikke bedre "pads"! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Stilig! En sånn må jeg ha :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå