dimaster Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg får ikke RSS systemet til å funke når jeg bruker det i cutenews! Disse kodene brukte jeg.. <?PHP <header>("Content-type: text/xml"); echo"<?xml version=\"1.0\" encoding=\"windows-1252\" ?> <rss version=\"0.91\" > <channel> <title>TITLE_OF_YOUR_SITE</title> <link>URL_OF_YOUR_SITE</link> <language>en-us</language> <description>DESCRIPTION_OF_YOUR_SITE</description> <generator>CuteNews</generator> "; $template="rss"; include("show_news.php"); echo"</channel></rss>"; ?> Jeg lagde en teamplate som het rss og la inn denne koden på active news inn på kontrollplanet på cutenews: <item> <title>{title}</title> <link>http://yoursite.com/your_news.php?subaction=showfull&id={news-id}&archive={archive-id}</link> <description><![CDATA[{short-story}]]></description> </item> Gå på http://www.toppspill.com/rss.php Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ikke at jeg kan noe om RSS men kanskje <header>("Content-type: text/xml"); er problemet ditt? Prøv og fjern <> Lenke til kommentar
dimaster Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ikke at jeg kan noe om RSS men kanskje <header>("Content-type: text/xml"); er problemet ditt? Prøv og fjern <> Ja jeg prøvde det, men det funka heller ikke.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 altså, funksjoen header() skal ikke skrives med <> rundt, bare htmltager skal skrives med <> Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Han har fikset php-feilen. Nå er det en xml-parse-error. Prøv å avslutte den første meta-taggen din ved å legge inn en / på slutten slik det er på de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå