Gå til innhold

Fjerne lysdioder på rhobeus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan trykke de inn og så dra oppover. Da tror jeg de skal komme av. Hvis ikke er det vell ikke noe i veien for å klippe beina til LEDen?

Litt utenom. Jeg lurer på hvordan det funker å pusse LEDer med meget fint sandpapir. Vil lyset spre seg mer og ikke bli like skarpt?

Lenke til kommentar

Hei!

Du kan trykke de inn og så dra oppover. Da tror jeg de skal komme av. Hvis ikke er det vell ikke noe i veien for å klippe beina til LEDen?

:p Liker ikke å ødelegge hardware.

Men den ideen med sandpapir var ikke dum :thumbup:

Har lekt litt med tanken på å bruke en svart tusj e.l.,men er usikker på om det egentlig har noen hensikt,da leds`n lyser såpass MYE.

TAKK FOR TIPSET ANYWAY!

Mvh

Edit: Siterte ett par ganger for mye :tease:

Endret av Paddington_V1A
Lenke til kommentar

Ingen som har en rhobeus i nærheten, sammen med et voltmeter? For det går vel ann å måle om de har none funksjeon bortsett fra og lyse?

Eventuelt om noen kunne finne et skjema over kretsen til rhobeus..

:w00t: Wooohooo, endelig 500 posts :w00t:

Endret av clvn
Lenke til kommentar

du trenger ikke ledsene... egentlig. testet rett før jeg skriver denne setningen. De tofargede (rød/blå @ 7/12 (alt ettersom du stiller de inn da) trenger ikke være der i Sunbeam sin 4*20W rheobus. Jeg tok den ut mens vifta og pc var på og det ga ingen negativ effekt annet enn at lyset slukket... :) men sjekk "Hold kjeft lian-li" i sign. så ser dere min lysdemping, jeg irriterte meg også over LAZER-delen av navnet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...