DurinVIII Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har klart 7 sekunder på nybegynner, så jeg er misfornøyd med den. Vidrekommen er jeg greit fornøyd med, ekspert er jeg ikke i det hele tatt fornøyd med. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har greid 85 på ekspert, 24 på middels og 4 på beginner, men etter formatering forsvant den rekorden. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har du tips for å bli so rask Jonulf? Har spelt og spelt og spelt, men blir liksom aldri noko raskare enn det eg er no. Er særs godt nøgd med rekorden min på 115 sekund på Expert. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis man merker miner ved et tall og så trykker begge pekerne på musa ned samtidig over tallet går det en del fortere. Dårlig forklart, vet det men jeg kan prøve å vise med noen bilder. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Boons hele gjengen 4254510[/snapback] Smartguy med TSearch 1.6 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå