- mOtz^ - Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Topic....hyggelig med hjelp. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) .bin er vel bare en image fil. Last ned Alcohol 120%. Legg inn .bin filen, høyreklikk og velg mount on device... EDit: så drar du filen ut(som ligger mest sannsynlig som E: i Mine Dokumenter) Endret 11. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er ikke gjort i en håndvending for å si det sånn. Først må du hente ut video-filene som ligger inne i .bin imaget. Dette gjør du ved å mounte imaget med daemon-tools , for så å kopiere ut det som måtte være av videofiler der (mest sannsynlig .mpg). Så kan du lese på www.doom9.org om hvordan du konverterer fra .mpg til .avi Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 her er en annen løsning. installer WinISO eller UltraISO. konverter .Bin fila til .ISO. så ektrakter du det som er i ISO fila til en mappa. da har du .avi fila pakka ut. det enkleste synes jeg da er å konvertere bin fila med UltraISO til .ISO så ekstrakter jeg ISO fila med WinRAR. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 her er en annen løsning. installer WinISO eller UltraISO. konverter .Bin fila til .ISO. så ektrakter du det som er i ISO fila til en mappa. da har du .avi fila pakka ut. det enkleste synes jeg da er å konvertere bin fila med UltraISO til .ISO så ekstrakter jeg ISO fila med WinRAR. Det der ble litt elementært feil. Hvis man f.eks har en .mpg fil inni et .bin image, og bruker diverse verktøy for å konvertere .bin filen til en .iso fil, så vil allikevel videofilen inni den nå opprettede .iso filen være en .mpg fil .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå