Gå til innhold

IGN's WoW review er ute

Anbefalte innlegg

Her kan dere finne IGN's review av WoW.

http://pc.ign.com/articles/572/572070p1.html

Jeg er som vanlig enig i det meste han sier, men jeg synes det er rart det ikke får høyere score, han pøser jo på med positive bemerkelser, for så å gi spillet 9.1.

Ikke misforstå, det er en fabelaktig score, men jeg hadde faktisk forventet mer.

Vi snakker om en gjeng som ga GTA:SA 9.9 her (uten å prøve å sammenligne de 2 spillene da)

Og at EQ2 får 9.5 på grafikk og WoW får 8.9 er for meg også uforståelig. Helheten som teller, ikke polycount.

Hva er det som er så mye bedre med dette bildet i forhold til dette

Men, siden det er vanskelig for meg å forholde meg objektiv til WoW så er det kanskje greit at andre anmelder spill, og ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du ikke det da?

Det første er i widescreen format og det andre er et nærbilde av en skummel dverg som sikkert ikke har vasket seg denne uka... :roll: (takk gud for at WoW ikke støtter lukt!)

Jeg er helt enig med deg. Skjønner ikke hvordan de kunne gi WoW dårligere grafikk-karakter en EQ2.

Lenke til kommentar
Etter mangfoldige år med spillbransjen har jeg forstått at IGN ikke er stedet å lese reviews på. Noen av de omtalerene er altfor subtile og virker til tider litt uvitende. Gamespot.com er definitivt det beste stedet som gjenstår "strictly og pure" for spillomtaler.

Hadde spesielt sansen for den fantastisk insiktsfulle kommentaren om grafikken;

"The art direction is phenomenal, but low poly count will hurt longevity in a constantly advancing industry." (fra konklusjonen på grafikk karakteren)

eeeh... javell trodde UO hadde bevist for lenge siden at grafikken er ikke viktig for en mmo hvis bare gameplay holder vann. Og han gir grafikken 8,9- som jeg ville tro betyr at han syns grafikken er skikkelig bra, alikevell er den ikke god nok til at man skulle ville spille det over lengre tid?

Han gir spillet over 9, noe som burde bety noe ala "en skikkelig vinner" eller noe slikt. Men jeg merker meg at han bruker store deler av reviewen på å klage... jaja, aldri vært spess imponert av ign uansett.

Endret av McMental
Lenke til kommentar

Hei.

Må innrømme etter å ha sett de to bildene gir WoW en større trekkraft, enn EQII..!

Viss det hadde vært første gangen jeg hadde sett begge spillene, ville jeg valg WoW. Bare in-game menyene er bare tusen ganger bedre i WoW, EQII er så kjedelig!

P.S.: Jeg har ikke prøvd EQII, så jeg skal ikke dømme det.

Mvh Birger

Lenke til kommentar
Hei.

Må innrømme etter å ha sett de to bildene gir WoW en større trekkraft, enn EQII..!

Viss det hadde vært første gangen jeg hadde sett begge spillene, ville jeg valg WoW. Bare in-game menyene er bare tusen ganger bedre i WoW, EQII er så kjedelig!

P.S.: Jeg har ikke prøvd EQII, så jeg skal ikke dømme det.

Mvh Birger

var det ikke nettopp det du gjorde nå? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...