NothgaliC Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ok. Når jeg starter pcen min (Abit AV8, AMD 3500) og trykker tab for å få vekk den jævla logoen ser jeg at det står noe sån memory testing og en masse tal som stiger og slutter på 524xxx. Det tar ca. et halvt til 1 minutt. Dette skjer uansett hvilken ram jeg putter i av TwinMose 2x512ene mine, skal prøve å få låne en ny med en kamerat. Senere rett etter den windows xp pro greia og de streken går bortover en sån loadelignendes ting og jeg skal inn på desktopen blir skjermen svart. Dette skjer og når jeg starter i sikker modus, enste forskjellen er at den loade tingen ikke er der. Er det ramen som har klikka her?? Gidder ikke å prøve å reinnstallere igjenn siden jeg har gjort dette flere ganger før. uten at det har hjelpt. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Men for guds skyld, Hjelp meg. Lenke til kommentar
Vicar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan være RAMen ja. Men det kan og være hovedkortet ditt som er herpa. Lån noen RAM-brikker av noen andre og se om det hjelper. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Er ikke hovedkortet siden det skjedde med det gamle og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå