conkhi Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har to bærbare pc'er, den ene er en gammel og treg 15" dell, den andre er en nyere 15" HP compaq. På den gamle har jeg ganske bra oppløsning på 1400x1024 mens hp'en har 1024x768. Er det noen som vet om det er mulig å demontere disse skjermene og bytte dem? Tror dere dem passer? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Tror nok du heller må satse på å bytte innmat da ja. (noe som jeg tror vil være for krevende til å være verdt det) Endret 11. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
conkhi Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hva mener du med å bytte innmat? Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kjøpe ny pc Ikke det han mente... iallefall ikke helt da men Det han mente var at du isåfall burde bytte innmaten i de to pcene med hverandre og la skjermene stå... men dette vil jeg ikke anbefale, slik som golfbag sier: "noe som jeg tror vil være for krevende til å være verdt det" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå