Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Når jeg setter på padding på teksten min slik at den skal komme innen for rammene så blir det riktig i Opera, men i Firefox så blir det helt annerledes ... liksom den flytter teksten mer enn Opera. Er det noe annet jeg kan skrive isteden for padding? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Om du har teksten din i <p>, er det like greit å sette margin på p i CSS, siden p fyller 100% av bredden av foreldre-elementet som standard. Problemet ditt hørtes litt rart ut, har du lagt opp sida på nettet? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jepp: http://home.no.net/nicklasa/ EDIT: Akkuratt nå så har jeg fjernet padding da Endret 11. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 heh.. du kunne gjort ting anderledes.. for nå har du jo ingen kontroll over teksten.. flyter jo overalt på designen din.. Hva skulle du gjort hvis du har masse tekst??? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 heh.. du kunne gjort ting anderledes.. for nå har du jo ingen kontroll over teksten.. flyter jo overalt på designen din..Hva skulle du gjort hvis du har masse tekst??? Ja... jeg tok bort padding. Men hva må jeg gjøre annerledes da? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg la til følgende i CSS: hr { width: 600px; margin-left: 92; } p, h3 { padding-top: 20px; padding-left: 92px; padding-right: 82px; } * { margin: 0; padding: 0; } Jeg juksa litt her da.. dette er egentlig ikke bra å gjøre sånn.. men jeg måtte jo det pga. måten du har lagt den opp på. Testet i IE og Mozilla Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Oki, tusen takk! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 ..men jeg måtte jo det pga. måten du har lagt den opp på.Testet i IE og Mozilla Hmm, hvordan skal jeg legge opp siden da mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå