orginal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann! Jeg har nettopp fått fyr på maskina mi, og jeg lurer derfor på hvilke drivere etc jeg bør laste ned til den. Skjemkortdriver trenger jeg vel en ny en av, men er det noe mere? Bør jeg flashe BIOS'en? Følgene maskin sitte jeg med: AMD Athlon 64 3000+ (boxed) Leadtek gforce 6800LE Abit AV8 Kingston Value ram Keytronic KT2001 MS Intellimouse Altec Lansing 2.1 .... Kunne noe gitt meg en link til de beste driverne til skjermkortet? Etter det jeg forstår er den mange å velge mellom, og jeg vet ikke hvilken som er bset.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 omegadrivere for skjermkort (på egen risk, hvis ikke nvidia drivere eller drivere fra dem som laget skjermkortet) og via drivere fra www.viaarena.com eller hva siden er (på eget ansvar, hvis ikke chipset fra abit sine sider) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 og andre drivere som ligger på abit sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå