Gå til innhold

Hvorfor skifter XP layout'en på Logon sånn uten videre?

Anbefalte innlegg

Som det står i overskriften... Hvorfor i allverden har layout'en på Logon/Logoff forandret seg? Før så hadde den det typiske XP-utseende. Ved logoff var det 3 knapper. En "standby", en "logoff user" og en "restart". Alle de tre alternativene i form av knapper. Plutselig, uten at jeg har rørt noe, har layouten blitt slik vi kjenner den fra tidligere windowsversjoner. En rullgardin med alternativene og en ok/cancel-knapp. Den eneste forandringen jeg har gjort på PC'en før dette skjedde var å installere anti-popup programmet "FreeSurfer", "TeraPod Filetranser for Messenger" og "Cisco VPN client". Dessuten er ikke standby-alternativet tilgjengelig lenger (!!). Og jaggu meg har ikke layout'en på taskmanager forandret seg også.

Det er ikke første gang jeg opplever tilsvarende, at XP plutselig gjør små forandringer i innstillinger uten at jeg har tukla i kontrollpanelet eller andre steder.

Hvis noen kan svare på dette så er jeg takknemelig

[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-03 13:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant ut hva som forårsaket det. Ved å avinstallere "Cisco VPN Client" fikk jeg tilbake det gamle utseende. Men allikevel; hva gjør man for å forandre utseende på logon? Og standby-knappen er fremdeles markert med grå farge og ikke tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...