jente19jentejente Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hei Lurer på hva jeg skal kjøpe av disse to... Hvilken er dewn beste å kjøpe ( Archos AV320 koster 498kr mer.... men er det verdt det )???? Endret 11. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det kommer jo litt an på hva du skal bruke den til da. Skjermen til AV320 er jo me større en Gmini400, noe som fører til at batteriet går veldig fort tomt på Av320. Jeg har hatt AV320 selv og den er egentlig helt konge, men batteriet ødelegger jo alt! AV320: Fordeler: *Mulighet for å sette på camera og ta bilder/filme(3.3megapixler) *Mulighet for å ta opp fra tv *Stor og hærlig skjerm *Kan sette på kortleser. Ulemper: *Batteri levetiden. Det er dette som gjør spilleren så elendig. *For å legge inn video fra pc, som må filen konverteres til et annet format, for å kunne spilles av. Jeg personlig synes at den ikke duger til noe annet enn å filme, ta bilder, ta opp fra tv. Hvis du må ha en videomaskin så bør du nok ikke kjøpe denne. Og hvis du må ha en MP3 spiller, så kjøp heller en mp3 spiller med bra batterilevetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå