ElmotriX Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 noen som veit hvilket programm jeg kan bruke for å dele en sata disk inn i 2 partisjoner UTEN å formatere??? det er en 250gb stata disk som også brukes til windows... TAKKER Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ja, Partition Magic kan det, om du har det... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ja, Partition Magic kan det, om du har det... Men husk å ta backup, jeg mista over 100GB ta PM klikka hos meg, heldigvis hadde jeg backup. PM kan til tider være ustabilt.. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 jeg har en 24 timer gammel disk som det bare er windows på... har ikke kommet så lank til å fylle 4 gig enda en gang... ikke så mye å tape da... hehe men noen som har en direkte link til PM?? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.powerquest.com/partitionmagic/ Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 takker... men så var det bare at jeg ikke har 70$ til et program... noen som veit om noe som er litt gratis Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 takker...men så var det bare at jeg ikke har 70$ til et program... noen som veit om noe som er litt gratis Tror du kan bruker et program som heter "Partition Manager". Det kan lastes gratis ned fra www.download.com ... 30-dagers "free-try" eller noe sånt mener jeg å huske. Lenke til kommentar
bærger Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Prøvde du med partition manager og fikk du det til å fungere? Jeg er i samme situasjon som deg. Lasta ned og installerte partition manager, men mener at denne demoversjonen ikke kunne brukes til noe spesielt...sås jeg avinstallerte den. Noen som vet bedre? Noen som har brukt demoversjonen til å partisjonere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå