Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dersom GC er uaktuelt så vil eg anbefale PS2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Blir nok den nye, tynne utgaven av PS2! Er det noen som vet hvor denne selges billigst? Lenke til kommentar
levilord Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ey guys... keep cool her da.... jeg er mer Nintendo Fanatiker en Xbox(Microsoft) eller sonys playstation 2 konsol...... helt heelt rolig oki?? Så tar vi dette omigjenn...... Som sikkert alle vet så er det GameCube som har flest spill som er egnet for barn. Jeg har selv hatt GameCube siden første dag den kom ut så jeg vet Godt!!!!! hva jeg snakker om mr.ekspert detektoR! Jeg har brukt mer tid på GameCuben min enn på min Playstation2 og xbox til sammen. Jeg har flest spill til gamecuben og har mer utstyr til den en de andre maskinene. Uansett, vi skulle hjelpe mannen som skulle ha konsoll til 6åringen, ikke krangle om "Missforståelser" eller med andre "sårbare" super nintendo fanatikere som klikker over for ingenting. Nesten verre en Xbox fanatikerene. "Heil xbox 4 life".... Spillene der einer seg for barn like mye som de er brae for voksene, og du som hadde så lite å gjøre på som skrev ned sikkert over 100 tittler til gamecuben, alle de spillene er for ungdom barn og voksene sååå <TvK>, Ta en titt der du. Men ikke kjøp hvist ikke din bror vil .. du vill ikke skuffe han vettu. Glem ikke at GameCuben bare koster knappe 700, den kan jo bare henge med på lasset, garantert bra. Nåkk en gang Lykke til! jaja, ok, men jeg tror, at hvis du hadde sett en oversikt over alle spilla til PS", og alle spilla til GC, hadde du funnet mer spill bare beregnet på barn på ps2, fordi PS2 har mer spill enn GC... jaja, sorry hvis det virket som om jeg klikka, men jeg kjedet meg sånn at jeg kunne like så godt skrive ned noen spill for å prøve å motbevise deg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Blir nok den nye, tynne utgaven av PS2! Er det noen som vet hvor denne selges billigst? Jeg kjøpte meg min andre Playstation 2 maskin i går, riktignok en PSTwo. Betalte hele kroner 799,- for den på Siba Det var full pakke med kontroll og alt dette der. Akkurat nå skal du vel nesten være heldig om du får tak i en PSTwo før jul vil jeg tro, og prisen kommer garantert til å ligge høyt - men tilbake til topic. Jeg har altså PS2, PSTwo, GameCube og Xbox (Chippet). Barenespill får du nok av til alle konsollene, så det er egentlig ikke noe problem. Kvaliteten på disse spillene vil jeg nok påstå er best til Playstation og GameCube. Når jeg skriver barnespill er det nødvendigvis ikke barnespill, men spill som er egnet for både barn og voksne. Jak and Daxter-serien, Ratchet and Clank-spillene, Mario-spillene etc. Xbox burde derfor egentlig ikke være noe alternativ for broren din hvis han setter gutten på 6 år i fokus. DVD-spilleren i Xboxen er forresten bedre enn DVD-avspillingen til Playstation. Som sikkert alle vet så er det GameCube som har flest spill som er egnet for barn. Jeg har selv hatt GameCube siden første dag den kom ut så jeg vet Godt!!!!! hva jeg snakker om mr.ekspert detektoR! Altså... Nintendo har jobbet hardt med å fjerne barnekonsollstempelet fra seg, og jeg mener de har lykkes med det. GameCube er ikke lenger, etter hva jeg mener, en ren barnekonsoll. Faktisk mener jeg at Playstation har det største og beste spillutvalget hva angår alt av spill. Selvsagt vil såkalte "Nintendo-fanatikere" som deg selv være mindre enig med meg, men jeg tåler da at folk har andre meninger enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå