Gå til innhold

Xbox eller PS2 til 6-åring


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Broren min vurderer å kjøpe seg en spillkonsoll, dvs. enten PS2 eller Xbox. Han kommer til å bruke den en del selv, men er litt usikker på hva han skal velge, ettersom sønnen hans på 6 år kommer til å bruke den mye. Vil dere da anbefale Xbox eller PS2? Finnes det mange spill tilpasset barn til Xbox?

 

Kan en Xbox brukes som dvd-spiller sånn helt uten videre, eller må det kjøpes noe tilleggsutstyr?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, en PS2 passer kansje best til en 6åring siden kontrollen er liten pluss at det er mange spill på PS2 som passer til små barn. ---> MEN*

 

*En Xbox er ganske så mange ganger bedre en en PS2. Xboxen koster rundt 1300 til 1500. Spillene koster fra 300 - 600, kommer an på hvor gamle de er. En liten påminnelse er GameCube, som nesten bare har barnespill, grei kontroll og en skikkelig stilig design. GameCuben koster knappe 700 kroner akkurat for øyeblikket. Dvs. hvist du kjøper en xbox som du selv bruker mye og en gamecube som koster nesten like mye som spillene gjør, så har du både til deg selv og til sønnen din. Ikke det at PS2 er dårlig eller noe men, hvist du trenger både til deg og din sønn så passer GameCube + Xbox genialt bra! Spesiellt til Julegave :thumbup:

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ok, en PS2 passer kansje best til en 6åring siden kontrollen er liten pluss at det er mange spill på PS2 som passer til små barn. ---> MEN*

 

*En Xbox er ganske så mange ganger bedre en en PS2. Xboxen koster rundt 1300 til 1500. Spillene koster fra 300 - 600, kommer an på hvor gamle de er. En liten påminnelse er GameCube, som nesten bare har barnespill, grei kontroll og en skikkelig stilig design. GameCuben koster knappe 700 kroner akkurat for øyeblikket. Dvs. hvist du kjøper en xbox som du selv bruker mye og en gamecube som koster nesten like mye som spillene gjør, så har du både til deg selv og til sønnen din. Ikke det at PS2 er dårlig eller noe men, hvist du trenger både til deg og din sønn så passer GameCube + Xbox genialt bra! Spesiellt til Julegave :thumbup:

 

Lykke til!

metroid prime, metroid prime 2, f-zero GX, soul calibur 2, timesplitters 2, hitman 2, prince of persia, wave race:blue storm, viewtiful joe, metal gear solid: twin snakes, burnout 2, phantasy star online, 1080 avalanche, worms 3D, skies of arkadia:legends, conflict desert storm 2, 18 wheeler:pto american trucker, agressive inlinethe legend of zelda:windwaker, super mario sunshine, mario kart double dash, super smash bros melee, harvest moon, 2002 fifa world cup, atv quad power racing 2, baldurs gate, barbarian, batman dark tomorrow, batman rise of sin tzu, batman vengeance, beach spikers, beyond good and evil, big air freestyle, big mutha truckers, black and bruised, blood omen 2, blood rayne, bloody roar, bmx xxx, buffy the vampire slayer, burnout, capcom vs snk 2 eo, conflict desert storm, crazy taxi, dakar 2, dark summit, dave mirra 2, die hard vendetta, dead to rights, def jam vendetta, def jam fight for new york, dragonball z, driven, enter the matrix, espn international winter sports 2002, eternal darkness, evolution skateboarding, extreme g3, fi 2002, f1 career challenge, fifa 2003, fiffa 2004, fifa 2005, final fantasy:crystal chronicles, fireblade, freedom fighters, freekstyle, gauntlet, gladius, goblin commander, godzilla destroy all monsters melee, the hobbitt, hulk, ikaruga, iss2, iss3, the italian job, james bond agent under fire, nightfire, everything or nothing, goldeneye rogue agent, jedi knight 2, jeremy mgrath supercross world, judge dredd:dredd versus death, kelly slaters pro surfer, knockout kings 2003, oot:masterquest, legends of wrestling, legends of wrestling 2, lotr:two towers, lotr: trotk, lost kingdoms, lost kingdoms 2, madden nfl 2004, mario golf toadstools tour, mario party 4, mario party 5, matt hoffmans pro bmx2, medal of honor frontline, medal of honor rising sun, man in black:alien escape, metal arms:glitch in the system, minority report, mission impossible operation surma, mortal kombat deadly alliance, mx superfly, mystic heroes, nba 2k3, nba courtside2002, nba live 2003, nba live 2004, nba street vol 2................................................................................

 

 

 

alt dette, og mange flere til har GC som er regnet på ungdom og voksne, og noen kan spilles av barn også.

 

du sier at GC nesten bare har barnespill.... det blir liksom litt feil

Lenke til kommentar
Ok, en PS2 passer kansje best til en 6åring siden kontrollen er liten pluss at det er mange spill på PS2 som passer til små barn. ---> MEN*

 

*En Xbox er ganske så mange ganger bedre en en PS2. Xboxen koster rundt 1300 til 1500. Spillene koster fra 300 - 600, kommer an på hvor gamle de er. En liten påminnelse er GameCube, som nesten bare har barnespill, grei kontroll og en skikkelig stilig design. GameCuben koster knappe 700 kroner akkurat for øyeblikket. Dvs. hvist du kjøper en xbox som du selv bruker mye og en gamecube som koster nesten like mye som spillene gjør, så har du både til deg selv og til sønnen din. Ikke det at PS2 er dårlig eller noe men, hvist du trenger både til deg og din sønn så passer GameCube + Xbox genialt bra! Spesiellt til Julegave :thumbup:

 

Lykke til!

Prøver du å leke ekspert, eller? :nei: merker at du ikke har et godt forråd til mange GC spill slik som du uttalte deg om den. Det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Gc har da like mange voksentitler som de andre, og ikke mer barnetitler, vet ikke hvem du har fått dette fra, men i såfall har han/hun/du hatt et skikkelig bomtreff.

Du bør rett og slett la være å uttale deg.

 

Grunnen til at dette gjorde meg litt "pist off" var fordi at jeg har gamecube, og vet, bedre enn deg sannsynligvis, at GC ikke har så mye barnetitler som alle vil ha det til. Bare ikke hør på det alle sier, og det stygge ryktet GC har fått på seg når det gjelder sånn, ignorer dette ryktet, og du vil finne en veldig god "ungdoms- og voksenmaskin i gamecube. :thumbup:

 

PS. og kontrolleren til GC er ikke bare grei, den er best.

Lenke til kommentar

Ey guys... keep cool her da.... jeg er mer Nintendo Fanatiker en Xbox(Microsoft) eller sonys playstation 2 konsol...... helt heelt rolig oki?? Så tar vi dette omigjenn......

 

Som sikkert alle vet så er det GameCube som har flest spill som er egnet for barn. Jeg har selv hatt GameCube siden første dag den kom ut så jeg vet Godt!!!!! hva jeg snakker om mr.ekspert detektoR! Jeg har brukt mer tid på GameCuben min enn på min Playstation2 og xbox til sammen. Jeg har flest spill til gamecuben og har mer utstyr til den en de andre maskinene. Uansett, vi skulle hjelpe mannen som skulle ha konsoll til 6åringen, ikke krangle om "Missforståelser" eller med andre "sårbare" super nintendo fanatikere som klikker over for ingenting. Nesten verre en Xbox fanatikerene. "Heil xbox 4 life"....

 

Spillene der einer seg for barn like mye som de er brae for voksene, og du som hadde så lite å gjøre på som skrev ned sikkert over 100 tittler til gamecuben, alle de spillene er for ungdom barn og voksene sååå <TvK>, Ta en titt der du.

 

Men ikke kjøp hvist ikke din bror vil ;).. du vill ikke skuffe han vettu.

Glem ikke at GameCuben bare koster knappe 700, den kan jo bare henge med på lasset, garantert bra.

 

Nåkk en gang Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ettersom at jeg selv har gamecube ville jeg sterkt anbefale denne konsollen. Je har prøvd både playstation 2 og xbox, og disse er også gode konsoller, men synes personlig at gamecuben var best. Kontrollene er jo geniale :w00t: Hvis han har lyst på en dvd-spiller foreslår jeg at han kjøper seg en dvd-spiller sonefri til kr. 400 på clahs olson. KOster ikke mye pengene.

 

Hvis gamecube er uaktuelt, så bør han kjøpe playstation 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...