Gå til innhold

HL 2 henger seg på samme stedet hver gang!

Anbefalte innlegg

hei..

Får en feil meliding når HL 2 loader, slik at jeg ikke kommer videre.. dette skjer hver gang på det samme stedet (blir jakta av et helikopter)..

Feil meldignen lyder slik:

Hl2.exe - Programfeil

Instruksjonen i "0x241f8977" referer til adressen "0x016df5c0". 
Minne kunne ikke være "read". 

noen andre som har fått denne feilmeldingen, eller som kan hjelpe meg??

mvh bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minnet ditt orker visst ikke mer akkurat der da... Prøv å sette ned graphics og sånn, hvis det fortsetter så sjekker du drivere osv. Hvis det fortsatt skjer så skaff det et program som heter free ram xp pro, det optimerer bruken av minnet ditt. Lykke til!!!

Lenke til kommentar

Hmf, hvis du har så mye burde det holde i massevis... Kanskje det referer til rammen i grafikkortet ditt? Hvilket grafikkort har du? En "siste" utvei er å kopiere save folderen din til et annet sted. Uninstalle og så installe igjen. Litt slitsomt med steam osv osv, men nå er det hvertfall ikke kø lenger! :D Lykke til! Post om hvilket grafikkort du har så kan vi hjelpe deg mer!

Lenke til kommentar

ok. har prøv å stille heapsize opp og ned, men ingen forskjell.. Henger seg uansett...

kan det være konflikt mellom RAM brikkenen mine?

rart det ikke har skjedd før nå.. :hmm:

Edit: Har et GeCube Radeon 9600 pro.. 128 mb ram..

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

har nå prøvd å ta ut den en brikka (256 brikka).. samme problemt oppstår.. Har også prøvd å klokke ned brikkene litt, men det hjalp ikke det heller.. :no:

Edit: jeg tar en reinstallasjon av hele systemet.. er så lenge siden jeg har gjordt det.. så får vi se hva som skjer! :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...