orginal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har det noe å si om kjølepastaen man bruker er tørr? CPU'en og kjøleren har nemlig hatt kjølepasta på seg en ukes tid, mens de har ligget åpent. Det var også litt lite kjølepasta på. Har det noe å si? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har det noe å si om kjølepastaen man bruker er tørr?CPU'en og kjøleren har nemlig hatt kjølepasta på seg en ukes tid, mens de har ligget åpent. Det var også litt lite kjølepasta på. Har det noe å si? Hvis den har tørket helt, har den jo ikke noe effekt. Så jeg ville nok smørt på en gang til, å ta bort det som er tørket selvfølgelig Lenke til kommentar
orginal Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 OK. Men går det bra å ha det slik til jeg skaffer meg mere kjølepasta? Det er snakk om et par-tre dager med spilling? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 OK. Men går det bra å ha det slik til jeg skaffer meg mere kjølepasta? Det er snakk om et par-tre dager med spilling? Sjekk temperaturen i hvertfall. Men som oftest skrur pc'en seg av hvis temperaturen blir for høy. Så tror nok det vil gå bra. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis du fortelle hvilket system du har, blir alt mye lettere. De aller fleste systemer kan fint kjøre uten kjølepasta, gjerne over lengre tid, uten å ta nevneverdig skade av det. En CPU av typen normal-varmeutviklings-CPU (type AthlonXP/64 og P4 "Northwood" 3,0 og nedover) vil da ligge på ca. 50°C idle og 60°C load vil jeg tippe, noe som går helt fint over lengre tid, men senker levetiden på CPU'en god del (selv om det egentlig er ubetydelig i desktop-markedet). Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) hehe, har ikke kjølepasta på xp3000'en min nå, men pga. bra kjøling idler den på 50 c edit:har hatt på pc'en i flere dager uten pasta.. stabilitetsproblemer, ikke her i gården, nei Endret 12. desember 2004 av scarface15 Lenke til kommentar
orginal Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Takker for svar Det er en Athlon 64 3000+ jeg sitter med, så da satser jeg på at det går bra da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå