Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei! Hvordan viser man hvor mange ganger filen har blitt lastet ned? Kan noen poste et script eller noe? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde vert kjekt med noe slikt ja. Eller hvor mange ganger det og det har blitt klikket på. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.hotscripts.com/ Søk etter download count i PHP på denne siden, så får du en del alternativer som kanskje er noe for deg. MVH Audun Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har lagt inn alle linkene i en database. I tabellen har jeg id, link_adr, og teller. Så har jeg en egen "telle-side" som alle linkene er linket til.. Med forskjellig id: <a href="linketeller.php?id=4">link4</a> På denne siden legger jeg først til en i telleren i databasen, så reloader jeg siden og sender brukeren til den aktuelle linken. (Som da er hentet fra databasen vha id'en..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå