Gå til innhold

Hva mener dere om bruk av Templates?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(1) Bare lurer på hva dere hardcore hjemmeside folk synes om bruk av templates!! :cool:

(2) Jeg for min del synes det er ganske genialt, gjør slik at sånne som meg, kan lage råe sider! (lage og lage, frublom!)....

1. Kommer helt an på hvem som tar i bruk templates. Er det en som ikke har noen som helst interesse av å lære webdesign, og har behov for å slenge opp en rask side, er det greit.

Om det derimot er en som driver en del med hjemmesider, og ofrer en god del tid til denne, syns jeg det er ganske tåpelig. Mye bedre å lage en egen side med personlig preg da.

2. Råe sider, hvor?

Du kan lage ordentlige, personlige og om du vil - råe sider du også, du må bare lære deg HTML og CSS. :)

Lenke til kommentar

Ja jo, det funker vel.. Mange av dem er jo igrunn pene, men man sitter jo med en side som 124954930680936890908 millioner andre mennesker også har.. Siden blir noe masseprodusert materiale uten noe form for personlig preg, slik jeg mener websider igrunn bør ha, på lik linje med kunst. En nettside er jo gjerne et kunststykke, og en original er jo mye mer verdt og mer spesiell enn en papirkopi som selges i gavebutikken..

Men for all del, jeg skal ikke stå i veien for noen..

Lenke til kommentar

Må først si at jeg absolutt ikke kommer under sjangeren "hardcore hjemmesidefolk"..

Synst det er helt greitt at folk som ikke tenker noe spesielt på å lage sine egne super sider for å senere kunne spør om kritikk på den bruker templates. Det kom en gang en fyr her på forumet og spurte om kritikk på en template side som han hadde laget, den var helt lik den orginale bare innholdet var anneledes. Han fikk mye skjenn.. hehe..

Så lenge du bare bruker den som en helt personlig side eller noe er det vel greit synst jeg, men om du kommer å sier at du selv har laget den er det bare teit.. IMO :)

Lenke til kommentar

Personelig synes jeg en klan kan bruke clantemplates fra f.eks. clantemplates , men er det en seriøs klan - får dere eventuelt noen til å lage clanpage for dere...

Bedre å ha en 20-30 andre har enn ikke å ha

- Skal vedde på at ikke mange Norske Helo II klaner velger samme template som dere (hvis dere velger å bruke det da)

Har foresten bare sett en av de templates'ene i bruk før... Så du bumper liskom ikke over dem på nettet. Har aldri sett noen websider brukt 2 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...