Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Som emne tittel sier, har jeg problemer med å hoste! Har god nok internett connection, så tror ikke det er der problemet ligger! Noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ligger du bak firewall/router/server ? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Takk for sjappt svar! Jeg har tatt av firewall'en! Men er ikke sikker på de to siste .... Vi har trådløst internett, betyr det at jeg ligger bak router/server?? (hvis det har noe betydning, så er det min far sin data som sender ut signalet!) Som du sikkert skjønner, har jeg ikke stor peiling på dette området! Endret 11. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hmmm. viss internetten går RETT i trådløse basen og sender direkte til din og den ikke kjører firewall eller deler egen ip så skal det gå. ta og sjekk i manualen til trådløse basen og prøv å koble deg til den og sjekk instillingene Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Så i teorien skal det gå! Jaah, kanskje jeg spør pappa, men tror ikke han har peiling! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 for meg så ser det ut som den mottar ip ifra internett og så dele den automatisk ut ip til alle i nettverket og gir da ikke direkte tilkobling til nett. og det skal da være mulighet å sette opp forward av port til ip eks. viss programmet kjøre port 46 (husker ikke porten til det) så kan du eks gi beskjed at når noe skal kobles til port 46 så skal det sendes videre i nettverket til den ipen. Lenke til kommentar
kim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg tror det er slik at før andre skal se spillet ditt, må du velge "I am hosting" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg tror det er slik at før andre skal se spillet ditt, må du velge "I am hosting" eller noe slikt. For se om det er der problemet ligger då! Takker, for alle tips! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Du MÅ velge "yes, i'm hosting now". Hvis du ikke gjør det så er det ingen som ser deg. Det er moro å hoste . Bare synd at jeg bare kan ha et par spillere på Halo 2... jeg har bare 128 upload . Men på Project Gotham Racing 2, så kan jeg fint hoste 8 personer uten lag. Så det varierer mye fra spill til spill Endret 11. desember 2004 av sablabra Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Host, host , hark. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nei sablabra, det var ikke det som var problemet. Tror jeg må åpne opp noen porter eller noe sånt! Fant en tutorial på XBConnect om hvordan jeg skulle gjøre det! Komplisert med finner vel ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå