Gå til innhold

Vurderer å kjøpe 1557ALS, men...

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å slå til på desembertilbudet fra Netshop, men er et par ting jeg stusser over:

- Ingen Bluetooth støtte? Vil dette kunne innebygges senere, eller er jeg nødt til å drasse på en dongle?

- Dårlig med ekstrautstyr? Finnes det ingen dockingstasjon for denne maskinen?

- Stygge (blå, gjennomsiktige) knapper? Er det noen som har bilder av denne PC-en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at det er noen bilder på AOpen (som lager chassiet) sine sider.

Her er noen gode nærbilder av tastaturet (til høyre på siden - bildene kan forstørres), men om tastaturet er identisk med dem som selges her i Norge hos Netshop, PS Data osv, vet jeg ikke. Mulig det finnes alternative tastaturer. Synes selv at det blå tastaturet ser litt jalla ut, mer jalla enn "jallapanelet"!

Lenke til kommentar
- Ingen Bluetooth støtte? Vil dette kunne innebygges senere, eller er jeg nødt til å drasse på en dongle?

Nå tar den dongelen du snakker om veldig liten plass da... iallefall min... tar nesten ingen plass og veier nesten ingenting.. ikke så stress å "drasse" på den ;)

Billigere er det og med en slik bluetooth dongle og så kan man flytte den til andre maskiner.. men nå skal ikke jeg henge meg formye opp i det. :D

De blå gjennomsiktige knappene eg stygge... WB har dem i svart, men da får man alle problemmene som de drar på seg :(

Lenke til kommentar

Poenget med å ha BT integrert er å alltid ha det der, og slippe å sette inn ekstra utstyr for å koble meg til mobilen et par sekunder.

Hvis det finnes svarte taster, må de vel kunne byttes? Disse kabinettene er jo barebone PC-er som butikkene setter sammen selv. Vet dere om noen butikker som selger diverse "løst" utstyr til 1557?

Savner også informasjon om dockingstasjon til 1557, er dette umulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...