Gå til innhold

Duke Nukem -Manhatten Project.


Anbefalte innlegg

Eg må si at eg syns det er forkastelig å bruke tid på å lage eit sånt møkkaspill!! Det er jo ingenting annet enn eit tragisk spill! Det er jo eit plattform spill der du hopper opp på kasser og skyter og dukker for kulene...,tragisk!! Synd at Navnet Duke Nukem skjemmes ut på denne måten!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar du viser til en av de to klassikerene som kom før duke nukem 3d. Dette er jo bare håpløst! Det er jo som å si at wolfenstein har elendig grafikk og er uspillelig sammenlignet med dagens spill... d er jo sant nok men likevel er det ingen som kan benekte at wolfenstein er oppløperen til FPS som vi kjenner det idag..

 

Duke Nukem spillene var jo artige og action-packed i sin tid. ..

Lenke til kommentar

Duke Nukem var jo helt nyskapende med wolfenstein gameplay og med humor og damer!

 

Men spillet var veldig tungt å spille, husker at de største brettene med flest spillere og bevegelige duppeditter på banene som jeg laget hakket på min 486 50 Mhz supermaskin. Med CD-rom! :smile:

 

Duke Nukem var beste mp spillet som noen gang har blitt laget. Mye kjappere gameplay enn alle andre ny spill med mus-styrt sikte.

Var no helt annet å straffe i zikk-zakk mellom RPG (som i våpenet) kuler, og kylte av med hagleskudd.

 

Oi oi oi, nå tar mimmringen helt overhand her, på tide å runde av. Duke Nukem i multiplayer rula, og gjør det fortsatt.

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig med Duke Nukem Manhattan Project i går. Jeg likte fatisk spillet veldig godt. Blir liksom litt nostalgisk når man spiller sidescrolling platform spill. Har gode minner fra blant annet Commander Keen, Cosmo's cosmic adventures og alle andre klassikerne. Hender jeg tar de fram og spiller på 386'en.

Lenke til kommentar

Jeg sitter fast på første brett etter den føsrte kjempen (Hellikopteret) Brettet begynner med en vei du må komme deg forbi, så kommer jeg til en jet pack og flyr over en ødelagt bro. Litt lengre borte kommer jeg ikke lengre, noen som har noen ide til hvor jeg skal gå?

Lenke til kommentar

duke nukem 3d var konge i mp ja! og du som nevnte "muse-styring", man kan spille duke nukem 3d med muse-styring! det er bare å stille inn setup'n på det.. d kom akkurat i den tiden de fleste var vant til keyboard-only.. jeg spilte også bare med keyboard, men for 6 mnd siden prøvde jeg det igjen, og måtte jeg prøve muse-styringa.. funka bra d..

 

Husker ennå alle de timene jeg spilte "hotell Hell" med kompisene mine på lan.. og det var tiden FØR vi hadde nettverks-kort.. vi brukte null-modem kabel (com-com kabel) og spilte 1vs1 hele tiden .. hihi

Lenke til kommentar

Dette spillet er genialt. Det er masse underholdning, selv om det ikke er det nyeste av gameplay. Bra grafikk sammen med rask platform action er kult. Spillet er laget i skikkelig duke nukem stil, og jeg har egentlig ikke noe negativt å si om det. Men du bør helt klar ha en gamepad når du skal spille det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...