Problembarn Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg har en liten tablet-pc, fujitsu-siemens stylistic. Her er batteritiden normalt god, ca 4-5 timer. Har i tillegg et ekstra batteri av samme type, slik at jeg kan ha den med en hel arbeidsdag uten å måtte slå av, sette i dvale etc. MEN... Jeg må slå av maskinen for å bytte batteri. Kunne de ikke ha integrert et ørlite ekstrabatteri som kunne drive maskinen i ca 30 sekunder. Da kunne jeg bytte batteri og fortsette som før i nye 4 timer. Og jeg har sjelden mulighet til å koble til nettadapter. Små problemer her i livet, men jeg hadde nå uansett satt pris på dette. Finnes det noen bærbare som har en slik funksjon? Endret 11. desember 2004 av Problembarn Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) kan du ikke plugge i nettledningen i de 30 sekundene du bytter da? det funker i allefall glimmers på samboern sin lappis.. edit: du burde finne på en bedre topic... det sier lite om problemet det topicet der.. Endret 11. desember 2004 av Musty Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Slå på Hibernation (Suspend-to-disk) og hibernate den når du skifter batteri. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ----------- Edit: Smart trekk (å bytte tittel) ----------- Endret 11. desember 2004 av 8086 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå