a_tomren Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7700CU Hvor mye kan jeg klokke med den kjøleren der? Har bestilt og gler meg. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nå har jeg ikke sjekket kjølepotensialet til denne kjølereren , men den ser hvertfall fet ut Håper du sjekket om det er noen komponenter som står i veien slik det står på linken din, for det kan fort komme ting i veien. Kjøpte nettopp en kjempekjøler selv , der måtte jeg kutte litt med dremel for å få den på plass Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei har klokket min 3200+ S939 til 2400MHZ med BOXED vifte. Idle temp 42-43C Load temp 48-50C. Med en slik vifte kan du vel klokke betydelig mer..... Har hørt at den viften ikke passer på alle HK? Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Har sjekket opp og den passer til mit thovedkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå