Ueland Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vi klarer oss godt uten å spre "drittfilmen" enda mer, trenger ikke å hjelpe til med spredningen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Så filmen usensurert istad. Syns den virket utspekulert og ond. Spesielt med tanke på teksten som poppet opp underveis. Virker som krapylene ikke skjønner hva de faktisk gjør mot hverandre når de holder på slik. Spessielt den latterlige kommentaren "jeg tror jeg ser en tåre", er en kommentar som brukes mot offeret ofte, og de sies på en slik måte at det er åpenbart at den som gråter er en taper, vanlig måte å drepe motstand totalt, fordi de rundt ofte også ubevist får følelsen av at det er snakk om to personer, en sterk tøff, en svak, teit, upopulær feig. Sadly. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Vi klarer oss godt uten å spre "drittfilmen" enda mer, trenger ikke å hjelpe til med spredningen. Bra du også sjønner poenget mitt Har sett filmen. Men jeg sprer den ikke, og ser positivt på at home.no har tatt den av nett.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) På min ungdomsskole er det faktisk LITE mobbing, har vært 1 episode hvor en fyr fikk skikkelig juling, vet ikke grunnen. Men uansett, det ble faktisk MINDRE mobbing/erting når jeg begynte på ungdomsskolen, var mer på barneskolen Ang. Filmen, jeg har selv sett begge ( Den med en gutt og ), skal sies at det blir overdriv og kalle dette grov vold, som enkelte aviser skriver.. Men alikavell må noen få en stopper på dette! Endret 29. desember 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå