merl1n Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann! Har nettopp fått ødelagt displayet på min nåværende telefon og blir nå nødt til å kjøpe en ny Har siklet en del på Qtek 8010 og har veldig lyst på den, men hvor i alle dager kan jeg kjøpe den for en rimelig penge? Ser den på kelkoo med NetCom activetalk for rundt 4 lapper. Er ikke dette litt i overkant? Vet ikke om det går an å sammenlikne, men Telia presser prisen ganske mye lengere en det. Har hatt Activetalk i 11 mndèr nå, og er egentlig innstilt på å binde meg for 12 til. Noen som har sjekket ut dette litt og vet hvor jeg får tak i denne telefonen billigst? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 sjekket idedata.no ? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Blir vist dyrt uansett ser jeg. Er den verdt de 3.7k eller? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Personlig har jeg dårlige erfaringer etter Qtek 7070, men tror dem har forbedret seg etter det Jeg vet ærlig talt ikke helt. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt qtek7070, var stor fornøyd med denne. Jeg SKAL ha meg en ny smartphone igjen, så jeg ser litt etter en 8010 nå. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Du får si ifra hvis du finner et fornuftig sted å kjøpe den da.. Regner med at jeg må vente til etter nyttår men, må kombinere det med vidreføring av activetalk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.utenabonnement.no har en ganske grei pris på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå